• {{sprak.SprakNavn}} {{sprak.SprakNavn}}
  • {{sprakVariabler[s.stegnavn]}}
Krever innlogging: Valgfri innlogging til: {{skjemainfo.SkjemaNavn}}
  • {{sprakVariabler['InnloggingWizardTooltip' + innlogging.InnloggingsTooltip]}}

{{sprakVariabler['LoggInnEpost']}}

{{sprakVariabler['InnloggingWizardTooltipEpost']}}

{{sprakVariabler["GlemtPassordTekst"]}}

*Epostadressen er ikke registrert

Du vil straks motta en e-post med kode. Trykk på lenken i e-posten for å gå videre i prosessen

{{sprakVariabler["NullstillPassordTekst"]}}

Du vil snart motta en e-post med informasjon om aktivering av brukerkontoen din. Trykk på lenken i e-posten for å gå videre i prosessen

Kontoen din er nå aktivert, trykk på knappen under for å gå videre til skjemaet

Aktiveringslenken du har trykket på er ikke lengre gyldig

Nettlesersesjonen er utløpt, og utfylling som ikke er lagret kan være tapt. Vennligst last siden på nytt for å fortsette på skjemaet.

Skjemautfylling

  1. Klagen
  2. Klagen
  3. Klagen
  4. Klagen

Klage på markedsføring og/eller avtalevilkår

I skjemaet under kan du klage på markedsføring eller avtalevilkår til en næringsdrivende.

Vi har dessverre ikke kapasitet til å behandle alle klager, men klagene vil danne grunnlag for hvilke saker vi tar opp med næringsdrivende.

Hvis du legger igjen kontaktinformasjonen din, vil du bli orientert dersom vi tar opp sak med firmaet du klager på.

Dersom du ønsker å kontakte oss anonymt, må du benytte tipsskjemaet.

Les også:
Slik håndterer vi klager
Klager sendt til Forbrukertilsynet er offentlige, og alle kan be om innsyn i disse

Informasjon om saken

Utfylling og bruk

Klikk på hjelpesymbolene for informasjon om utfylling.

* Betyr obligatorisk for utfylling

Etter 20 minutt uten aktivitet kan utfylling av skjema gå tapt.

Klikk på Hjelp øverst til høyre for generell hjelp om skjema.

Vennligst vent...

Loader

Skjemaeier: Forbrukertilsynet | Telefon 23 400 600 | E-post: post@forbrukertilsynet.no