• {{sprak.SprakNavn}} {{sprak.SprakNavn}}
  • {{sprakVariabler[s.stegnavn]}}
{{sprakVariabler["AvbrytSkjemaUtfylling"]}}
{{sprakVariabler["InnloggingWizardKreverInnlogging"]}}: {{sprakVariabler["InnloggingWizardValgfriInnlogging"]}}: {{sprakVariabler["SkjemaNavn"]}}
  • {{sprakVariabler['InnloggingWizardTooltip' + innlogging.InnloggingsTooltip]}}

{{sprakVariabler['LoggInnEpost']}}

{{sprakVariabler['InnloggingWizardTooltipEpost']}}

{{sprakVariabler["GlemtPassordTekst"]}}

*{{sprakVariabler["EpostIkkeRegistrert"]}}

{{sprakVariabler["InnloggingWizardKodeIEpost"]}}

{{sprakVariabler["NullstillPassordTekst"]}}

{{sprakVariabler["AktiveringEpost"]}}

{{sprakVariabler["KontoAktivert"]}}

{{sprakVariabler["AktiveringsLenkeUgyldig"]}}

Nettlesersesjonen er utløpt, og utfylling som ikke er lagret kan være tapt. Vennligst last siden på nytt for å fortsette på skjemaet.

Utfylling

Skjemautfylling

Varslingstjeneste - Norwegian Hull Club

Utfylling

Bilde

Varslingstjenesten for Norwegian Hull Club – Gjensidig Assuranseforening (NHC) driftes av KPMG på vegne av NHC. Den er åpen for både ansatte og eksterne interessenter og sikrer at alle kan varsle om kritikkverdige forhold.

Din informasjon om kritikkverdige forhold er viktig, og du oppfordres til å gi så utfyllende opplysninger om grunnlaget for varselet som mulig. Desto flere opplysninger som foreligger, jo bedre kan de kritikkverdige forhold avdekkes og følges opp.

Dersom du har oppgitt din identitet og kontaktinformasjon, kan du velge å få tilsendt status på saksbehandlingen, såfremt dette ikke bryter taushetsplikten i forhold til virksomheten eller den varselet måtte gjelde.

Anonymitet er valgfritt, men ved å legge inn kontaktinformasjon vil problemstillinger som blir avdekket kunne utdypes. Du kan uansett velge å forbli anonym i forhold til den virksomheten varselet gjelder.

Varselet








Status på saken din

Hvis du ønsker kan du følge status på saken din i vår varslingskanal. Dette er en tjeneste hvor det er mulig anonymt å følge utviklingen og eventuelt kommunisere med våre saksbehandlere i saken din. For å benytte deg av denne tjenesten må du besøke følgende nettside: https://skjema.onacos.no/kpmg/prod/saksbehandling/

For å benytte deg av denne tjenesten må du ta vare på referansenummeret under, da dette brukes til å søke frem saken din.

Referansenummeret ditt er:
35ef4967-3802-4ad1-b3e0-94156b18ceba
Hjelp
Lukk
  1. Skjemaet lagrer svarene underveis i utfyllingen. Hvis du velger å avbryte ved f.eks. å lukke nettleservinduet eller trykke på Avbryt-knappen og deretter bekrefter at du vil avbryte utfyllingen, vil all informasjon bli borte.
  2. Ingenting sendes inn før du selv ber om det, ved å velge Send inn-knappen. Den kommer fram etter at opplysningene er kontrollert og godkjent på oppsummeringssiden.

Bruk og utfylling

* Betyr obligatorisk for utfylling

Etter 20 minutt uten aktivitet kan utfylling av skjema gå tapt.

Klikk på Hjelp øverst til høyre for generell hjelp om skjema.

Vennligst vent...

Loader