• {{sprak.SprakNavn}} {{sprak.SprakNavn}}
  • {{sprakVariabler[s.stegnavn]}}
{{sprakVariabler["InnloggingWizardKreverInnlogging"]}}: {{sprakVariabler["InnloggingWizardValgfriInnlogging"]}}: {{sprakVariabler["SkjemaNavn"]}}
  • {{sprakVariabler['InnloggingWizardTooltip' + innlogging.InnloggingsTooltip]}}

{{sprakVariabler['LoggInnEpost']}}

{{sprakVariabler['InnloggingWizardTooltipEpost']}}

{{sprakVariabler["GlemtPassordTekst"]}}

*{{sprakVariabler["EpostIkkeRegistrert"]}}

{{sprakVariabler["InnloggingWizardKodeIEpost"]}}

{{sprakVariabler["NullstillPassordTekst"]}}

{{sprakVariabler["AktiveringEpost"]}}

{{sprakVariabler["KontoAktivert"]}}

{{sprakVariabler["AktiveringsLenkeUgyldig"]}}

Nettlesersesjonen er utløpt, og utfylling som ikke er lagret kan være tapt. Vennligst last siden på nytt for å fortsette på skjemaet.

Info

Skjemautfylling

  1. Grunnlag for søknad
  2. Personopplysninger
  3. Middag
  4. Matallergier

Søknad om bestilling, avbestilling eller endring av middag

Middagsombringing er en tjeneste til innbyggere som på grunn av sykdom, nedsett funksjonsevne eller alder har behov for middag levert hjem.

Alle som er over 70 år kan søke om å få tildelt tjenesten som ledd i kommunens forebyggende helsetjeneste.

Dersom du er under 70 år må du søke om tjenesten. Ditt behov for middagsombringing vurderes da ut fra helsemessige årsaker.

Dette er en ordning der du kan bestille middag for hele uken. Middagen blir levert hjem mandag, onsdag og fredag. Standardmeny vil være tilgjengelig på kommunens nettside. Endringer og avbestillinger gjøres via nettsiden senest 10 dager før.

Endringer på eksisterende bestilling må gjøres senest tre dager før.

Middagen blir levert kald i ferdige porsjoner og må oppbevares i kjøleskap og behandles som ferskvare. Det er anbefalt å bruke mikrobølgeovn.

Les mer om priser og tjenesten på våre nettsider.
Spørsmål rettes til sekretær i helse – og omsorgsavdelingen på mobil telefon: 474 62 459 (mandag til torsdag fra kl 09-13).

 

*
Hjelp
Lukk

Sikkerhet ved elektronisk innlogging
Elektroniske skjema blir sendt kryptert gjennom sikre linjer til vårt mottakssenter. Løsningen tilsvarer sikkerheten som er brukt i nettbankene. Personopplysninger blir behandlet konfidensielt og ditt personvern blir ivaretatt.

Du kan logge deg på via ID-porten som er en felles innloggingsløsning til offentlige tjenester på nett, og som tilbyr sikker innlogging ved bruk av elektronisk ID. En elektronisk ID bekrefter at du er den du utgir deg for å være. Du vil få valg om å logge inn via ID-porten når du åpner et skjema.

Finn igjen ditt påbegynte skjema
Dersom du logger deg på med elektronisk ID eller din e-post kan du ved behov avbryte utfylling av skjemaet, og hente det opp igjen for videre utfylling senere. Opplysninger du har tastet inn vil ligge lagret på vår server, og vil ikke være tilgjengelig for mottakere før du bestemmer deg for å sende inn søknaden. Uferdige skjema blir lagret i 30 dager før de slettes.

Du finner oversikt over dine påbegynte og fullførte skjema på "Mine skjema" ved innlogging på skjemasiden.

Personvernerklæring
Du kan lese mer om hvilken informasjon Eigersund kommune samler inn og hvordan denne informasjonen brukes, i kommunens personvernerklæring.

Kontakt
Ved spørsmål kan kommunens veiledningstorg kontaktes på telefon 51 46 80 00 eller e-post post@eigersund.kommune.no.

Utfylling og bruk

Klikk på hjelpesymbolene for informasjon om utfylling.

* Betyr obligatorisk for utfylling

Etter 20 minutt uten aktivitet kan utfylling av skjema gå tapt.

Klikk på Hjelp øverst til høyre for generell hjelp om skjema.

Vennligst vent...

Loader